Értékesítési, szállítási és fizetési módok
Egy ügyviteli rendszer üzemeltetésekor sok mindent figyelembe kell venni. Ilyenek például a különböző kereskedelmi formák, melyek mind más – más folyamatokat igényelnek.
A Skylon-t úgy alakítottuk ki, hogy a kereskedelem legtöbb ágában használható legyen, így a szoftver támogatja a legnépszerűbb értékesítési formák felhasználóbarát kezelését.
Az ERP rendszerünk egyaránt használható:
- webáruházban történő értékesítéshez
- fizikai boltban történő értékesítéshez
- kiskereskedelemben
- és nagykereskedelemben is.
Ez persze magával vonzza azt is, hogy a különböző értékesítési csatornával rendelkező cégek eltérő szállítási és fizetési módokat alkalmazhatnak.
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük ügyfeleink munkáját, kialakítottunk a Skylonban egy olyan logikai felépítést ahol előre definiálható, hogy adott kereskedelmi forma, adott szállítási módja esetén mely fizetési lehetőségek legyenek elérhetőek. Így létrehozható közöttük egyfajta kapcsolat, mellyel leegyszerűsíthető és automatizálható a folyamat.
A következő logikai felépítés érhető el a Skylonban:
Szoftverünkben lehetővé tettük, hogy a különböző értékesítési csatornánként beállíthatóak legyenek eltérő szállítási és fizetési módok. Így lehetőségünk nyílik pl. egy webáruházban történő értékesítéshez hozzárendelni futárszolgálatos szállítást, online bankkártyás fizetéssel. Míg másik beállításunk lehet fizikai boltban történő értékesítés, helyszíni termék átadással és készpénzes eladással.
Ez a beállítás biztosítja, hogy egy egyszerű és könnyen kezelhető rendszerben, átlátható módon kezelhessük a különböző értékesítési folyamatainkat.