Számlázás modul

Gyors és integrált, NAV-kompatibilis számlázó rendszer, amely lehetővé teszi több cég kezelését egyszerre!

A Skylon egyik kiemelkedő előnye, hogy minden szükséges funkciót egy helyen kínál, így nincs szükség külön számlázó rendszer integrálására.

Ha a vásárló számlát kér a vásárlásról, a cégadatok kitöltése egyszerűen történik az adószám megadásával, és a rendszer automatikusan a NAV-nál rögzített adatok alapján tölti ki a név mezőt. Számlázáskor a tételek alatt folyamatosan látható, hogy melyik számlázási névre rögzítjük az aktuális tételeket, ami különösen hasznos több ablakos munkavégzés esetén.

A számlázási folyamat minden esetben számla kiállítását jelenti, amely a tranzakciók adóügyi nyilvántartását is biztosítja. Alapértelmezés szerint a számla a fizikai üzlethez rendelt fizetési módokat kínálja fel, de ha a partnernél eltérő fizetési mód van megadva, az is megjelenik a lehetőségek között. A számla kiállításakor az eladott tételek automatikusan levonódnak a raktárkészletből.

Továbbá, lehetőség van előlegszámla kiállítására is, amelynek összege később beszámításra kerül a végszámlába.

Előlegszámla kiállítása az alábbi esetekben történik:

    • Online bankkártyás fizetés
    • A teljes összeg beérkezésének rögzítése a rendeléshez
    • Részfizetés beérkezésének rögzítése a rendeléshez

Számlázás modul
  Pro Max Enterprise
Termék típusok kezelése (sima, variációs, csomag)
Virtuális termékek kezelése
Terméknév
Cikkszám (korlátlan számú)
Gyártói cikkszám (korlátlan számú)
Vonalkód
Vonalkód kiszerelési egységenként (pl. 1 gyűjtő = 12 darab)
Termék paraméterek értékesítési csatornánként vagy globálisan
Termékkategórizálás értékesítési csatornánként vagy globálisan
3 szintű cikkcsoport
Váltható mértékegységek
Másodlagos mértékegységek
Több beszállító, mely közül 1 alapértelmezett
Upsell ajánlatok kezelése
Helyettesítő termékek kezelése
Szolgáltatások kezelése