Beszerzés modul
Teljes kontroll a beszerzési folyamat felett, a beszerzési javaslatoktól egészen az árufeldolgozásig!
Tapasztalataink alapján a beérkező áruk megfelelő kezelése, nyilvántartása és gyors értékesítésre alkalmas állapotba hozása sok cégnél az egyik legkaotikusabb terület. Gyakran a probléma a beszállítói oldalon jelentkezik, amikor rendeléseket összevonnak, részteljesítést hajtanak végre, vagy utólag küldenek számlát.
Ezért ezt a területet alapjaiban újragondoltuk, és a mögöttes logikát három egyszerű kosár köré építettük fel:
-
-
- Megrendelt tételek
- Beérkezett tételek
- Számlázott tételek
-
A kialakított folyamat előnye, hogy a teljes rendelési állománnyal párhuzamosan dolgozhatunk, anélkül, hogy korlátozna minket az, milyen bizonylatokkal érkeztek az áruk, hányszor teljesítették a rendelést, vagy mikor kaptuk meg a számlát.
Ezen kívül a Skylon lehetőséget nyújt a raktárkészlet automatikus szinten tartására, előre megadott értékek alapján. A rendszerben beállíthatók minimum és optimális készletszintek. Amikor egy termék készlete ezen szintek alá csökken, a program automatikusan figyelmeztet, hogy új rendelést kell leadni az adott termékre.