Beszerzés
Teljes kontroll a beszerzés felett a beszerzési javaslatoktól az árufeldolgozásig!
Tapasztalataink szerint az egyik legkaotikusabb terület szokott lenni egy cég életében a beérkező áru megfelelő kezelése, nyilvántartása és mihamarabbi értékesíthető állapotba hozása. Azt is látjuk, hogy sok esetben ez beszállítói oldalról eredő probléma, mert ők rendeléseket vonnak össze, részteljesítenek, utólag küldenek számlát, stb.
Mindezek miatt alapjaiban újragondoltuk ezt a területet, a mögöttes logika 3 kosárral írható le a legegyszerűbben:
- Megrendelt tételek
- Beérkezett tételek
- Számlázott tételek
A kialakított folyamat így rendelkezik azzal az előnnyel, hogy egyszerre a rendelés állományunk egészével tudunk dolgozni, semmilyen kötöttséget nem jelent az, hogy mi milyen bizonylaton érkezett, hányszorra küldték meg, stb.
Ezen felül a Skylon lehetőséget biztosít arra, hogy előre megadott értékek mentén folyamatosan szinten tartsa raktárunk árukészletét. A rendszerben megadhatunk minimum és optimális mennyiségeket. Amennyiben ezen szintek alá csökken a termékek készleten lévő mennyisége, akkor a program jelezi, hogy rendelni kell az adott termékből.