Általános Szerződési Feltételek
Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Skylon Enterprise Kft (4064 Nagyhegyes Bartók Béla u. 32, adószám: 26737656209 cégjegyzékszám: 09 09 030709) által üzemeltetett online bérelhető Ügyviteli Rendszer (továbbiakban: Rendszer) használatára vonatkozó feltételeket.
A Skylon Enterprise Kft (továbbiakban: Szolgáltató) fenntartja a jogot jelen általános szerződési feltételek egyoldalú módosítására, mely esetben a hatályba lépést megelőző 15 napon belül értesíti a Felhasználókat. Az értesítés azon az email címen keresztül történik, melyre a Szolgáltató részére visszaérkezett a Felhasználó által elfogadott árajánlat a Rendszer beüzemelését megelőzően.
Jelen szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja.
A Szolgáltató archiválja a hatályon kívül helyezett ÁSZF-eket, melyek a későbbiekben is hozzáférhetőek a Felhasználó számára.
A szerződés tárgya
A Szolgáltató a Felhasználó részére online Ügyviteli Rendszert biztosít.
A felhasználó az általa igényelt modulok függvényében webáruháza rendeléseit kezelheti a Rendszerben.
Elérhető modulok:
Számlázás, értékesítés
Logisztika
Beszerzés
Raktározás
Marketing
Az igényelt modulok minden esetben előzetes egyeztetés tárgyát képezik a Szolgáltató és a Felhasználó között, e-mail útján.
A Szolgáltató által működtetett Rendszerhez azok a jogi személyiséggel rendelkező társaságok és természetes személyek férhetnek hozzá, akik
rendelkeznek érvényes adószámmal
gazdálkodó szervezet törvényes képviselője vagy egyéni vállalkozó
Jelen szerződés vállalkozások között létrejött szerződésnek minősül, amennyiben a Felhasználó kiegyenlíti a Rendszer telepítéséről készült számlát vagy díjbekérőt.
Szerződés időtartama
Felek a szerződést határozatlan időre kötik.
Telepítés menete, telepítési és bérleti díj
A Szolgáltató a Rendszert egyénileg telepíti a Felhasználó részére. A kiválasztott modulokat és a telepítés menetét, annak átfutási idejét a Felek e-mail útján egyeztetik, megállapodás esetén a Szolgáltató számlát vagy díjbekérőt állít ki a Felhasználó részére a telepítési díjról.
A telepítési díj és a bérleti díj egyaránt egyedi megállapodás kérdése a választott modulok és a specifikáció függvényében.
A telepítési díj egyszeri a szolgáltatás megkezdését megelőzően, az előfizetési díj havi rendszerességgel fizetendő.
Felhasználó kötelezettségei
A Felhasználó köteles a jelen szerződés teljesítéséhez szükséges közreműködést a Szolgáltató részére biztosítani.
A Rendszerben tárolt cikkek és egyéb adatok tekintetében teljes egészében a Felhasználó tartozik felelősséggel a partnerei felé. A Szolgáltató kizárólag a Felhasználó felé tartozik felelősséggel, a Felhasználó partnerei felé nem. Az esetleges kereskedelmi vagy egyéb jogviták rendezése csak és kizárólag a Felhasználó és partnere, illetve az esetleges hatóság között zajlik.
A Felhasználó kijelenti, hogy megfelel a kereskedelmi tevékenység végzéséhez szükséges törvényi kötelezettségeknek.
A Felhasználó kijelenti, hogy az általa kezelt partnerek hozzájárulásukat adták ahhoz, hogy a Felhasználó a Rendszerben az adataikat kezelje.
A Szolgáltató jogosult a szolgáltatás korlátozására, amennyiben a Felhasználó a szoftver használata során megsérti a vonatkozó hatályos jogszabályokat.
A Felhasználó a Rendszert kizárólag a saját felelősségére veheti igénybe és elfogadja, hogy a Szolgáltató az igénybevétellel felmerülő esetleges vagyoni és nem vagyoni károkért felelősséggel nem tartozik.
A Felhasználó által partnerei felé tanúsított magatartásáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, azonban együttműködik az illetékes hatóságokkal az esetleges jogsértés felderítése végett.
Szolgáltató kötelezettségei
A Szolgáltató biztosítja a Felhasználó számára a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt Rendszer felhasználási jogát.
A Szolgáltató a Rendszer nem megfelelő felhasználásából eredő károkért felelősséget nem vállal.
A Szolgáltató köteles értesíteni a Felhasználót minden olyan tudomására jutott körülményről, amely a szolgáltatás teljesítését megakadályozza vagy hátráltatja.
A Szolgáltató felelőssége, hogy amennyiben a Felhasználó megfelelően jár el, a Rendszert rendeltetésszerűen használja, mégis kár éri (például, de nem kizárólag megfelelő adatmentés hiánya miatt), úgy a Felhasználót elsősorban, de nem kizárólag: szakmailag támogassa és tegyen meg mindent a Rendszer eredeti állapotának visszaállítása érdekében.
A Szolgáltató a teljesítés során alvállalkozók segítségét veheti igénybe, melyről köteles írásbeli hozzájárulást kérni a Felhasználótól.
A Szolgáltató kötelezettsége gondoskodni arról, hogy munkavállalói és alvállalkozói a Szolgáltató által vállalat üzleti titoktartásnak megfelelően járjanak el.
A Szolgáltatónak nem feladata a Felhasználó által hibás adatrögzítés miatt bekövetkezett hibák feltárása és javítása. Ennek elvégzésére külön díjazás ellenében van lehetőség.
A Szolgáltató kijelenti, hogy a tudomására jutott adatokat, melyek üzleti titoknak minősülnek a legnagyobb körültekintéssel kezeli, harmadik félnek azokat nem adja ki, valamint saját haszonszerzésre sem használja azokat.
A Szolgáltató a Rendszer hozzáférését titkosított formában tárolja, azokat illetékes személy részére sem áll módjában kiadni a titkosítás miatt.
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználó által esetleges használt gyenge jelszavakért, sem azok Felhasználói oldalon történő tárolási módja miatt.
Rendelkezésre állás, szoftvere és hardware feltételek
A Szolgáltató garantálja, hogy az általa biztosított Rendszer a nap 24 órájában elérhető, éves szinten legalább 99,9%-os rendelkezésre állással. Ez évi 8,76 óra leállási lehetőséget biztosít a Szolgáltató számára, beleértve az előre tervezett karbantartásokat is.
A Rendszer SaaS (Szolgáltatásként bérelt szoftver) internet elérést igénylő szoftver szolgáltatás.
A Rendszer használatához szélessávú internetkapcsolat szükséges.
A Rendszer a Mozilla Firefox, a Google Chrome, a Microsoft Edge, valamint az Apple OS X Sarafi böngészők legfrissebb verziót támogatja, amennyiben a Felhasználó ezen böngészőktől eltérő böngészőt használ és hiba merül fel, a Szolgáltató nem köteles azt javítani.
Tárhelyszolgáltató adatai:
RACKFOREST KFT. (1132 Budapest, Victor Hugo u. 18-22.)
A Tárhelyszolgáltató a Szolgáltató szerverein tárolt adatokhoz nem fér hozzá.
Hibajelzés, ügyfélszolgálat
A Szolgáltató és a Felhasználó közötti kapcsolattartás írásban történik, hibajelentésre a ticket@skylon.hu email cím használható.
A Szolgáltató a beérkező hibákat és a megkereséseket három kategória alapján rangsorolja az alábbiak szerint:
Kritikus hiba: Olyan hiba, ami alapvetően befolyásolja a Rendszer működését és megakadályozza a Felhasználó munkavégzését, válaszidő minden nap 9:00 – 17:00 között 3 órán belül.
Általános hiba: Olyan hiba, ami zavaró a felhasználó számára, egyértelműen problémát okoz, de nem akadályozza a Rendszer működését, válaszidő minden munkanap 9:00-17:00 között, 12 órán belül.
Fejlesztési igény: Alapvetően nem hiba, viszont ennek elkészítésével a Rendszer hatékonyabban használhatóvá válik, válaszidő minden munkanap 9:00-17:00 között 48 órán belül.
Szerződés megszűnésének esetei
A Felhasználó jelen szerződést azonnali hatállyal felmondhatja, indoklás nélkül, írásban.
A Felhasználó a telepítést követően az üzemszerű használat megkezdése előtt felmondhatja a szerződést írásban, mely esetben a Telepítési díj visszajár számára.
Az üzemszerű használat megkezdését követően Felhasználói felmondás esetén a Rendszer az előre kifizetett időszak végéig üzemel, majd inaktívvá válik.
A Szolgáltató azonnali hatállyal felmondhatja a szerződést, amennyiben a Felhasználó az esedékes szolgáltatási díjat 30 napon túl sem teljesíti.
A Felek rögzítik, hogy a szerződés vis maior esetén megszűnik, amennyiben a külső körülmény 30 napon túl nem hárítható el. Vis maiornak minősül minden olyan rendkívüli helyzet, mely a szerződés létrejöttét követően következik be és amelyet a szerződő felek nem láthattak előre. Például de nem kizárólag: sztrájk, tűzvész, járvány, tűzvész
Vitarendezés
A Felek mindent megtesznek annak érdekében, hogy a vitás eseteket közvetlen tárgyalás útján rendezzék. A Felek jogviszonyára a magyar jog, jogvita esetén a hatáskörrel rendelkező debreceni székhelyű bíróság az illetékes.
Kelt: 2020. 04. 21
Hatályba lépés dátuma: 2020. 04.21