CRM

CRM – Customer Relationship Management

Korlátlan számú vevőcsoport, egyedi árak, kapcsolattartók, emlékeztetők, ügynökkezelés és minden ami a partnerkezeléshez szükséges!

Az ügyfélkapcsolat-kezelés manapság elengedhetetlen az online világban. A Skylon ezért azt is biztosítja, hogy CRM rendszerében különböző meglevő, szerződött ügyfelek és személyek adatai tároljuk, amelyekkel cégünk valamilyen jellegű kapcsolattal rendelkezik. 

Az ügyfelek között korlátlan számú vevőcsoportot tudunk létrehozni, melyek alapján strukturálhatjuk partnereinket. Az egyes csoportokhoz akár egyedi árakat, és személyes kapcsolattartókat is hozzá tudunk rendelni, ezzel segítve az átlátható ügyfélkezelést. 

Amennyiben szükségünk lenne egy gyors riportra a partnereinkről, akkor azt pár kattintással le tudjuk tölteni a CRM kimutatások funkciójával. Ezzel is biztosítva a célravezető ügyfélkapcsolat kezelést.