Google Analytics integráció
Az Analyticsből lekérjük a kampányok mutatószámait.
Facebook integráció
A Facebook hirdetéskezelőből lekérjük a marketing költségeket. Ezen felül a korábbi termékértékesítés alapján hasonmás célközönségeket hozhatsz létre, az értékesítési törzsből pedig lehetőséged van LTV alapú email listát is összeállítani, mely hasznos lehet Facebook hirdetéseid szempontjából.
Google Ads integráció
Az Adsből lekérjük a költségeket. Korábbi vásárlók adatai alapján lehetőség van visszatölteni őket remarketing listára, retention kampányok céljából.
Összesítés
Az utm paraméterek alapján a rendszer összesíti, hogy melyik kampányhoz melyik rendelés köthető, ez alapján pontos kimutatást kaphatsz, hiszen a rendszer már tudja a termék beszerzési árát, a hirdetési csatornákból pedig a marketing költségek is rendelkezésére állnak. Így nem csak árréstömeget (eladási ár – besz. ár), hanem marketing költséggel csökkentett árréstömeget is vizsgálhatsz mindezt termékre vagy kampányra bontva.
Egyéb költségek rögzítése
Itt más csatornák költségét rögzítheted. Pl email szoftver költsége.